عمومي
مقالاتي در مورد مسائل مختلف

فروش ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري يكي از پر طرفدارترين محصولات ناصر پلاستيك است. اين نوع ميز و صندلي داراي مدل هاي متنوعي مي باشد. ظاهر زيبا و جذاب ميز و صندلي پلاستيكي حصيري موجب شده است تا افراد زيادي براي دكوراسيون باغ و ويلاي خود از آنها استفاده كنند.

 

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري ناصر پلاستيك

ناصر پلاستيك يكي از معروف ترين برندهاي ايراني در حوزه ي ساخت محصولات متنوع پلاستيكي مي باشد. اين شركت به عنوان پيشرو در صنعت پلاستيك سازي ايران شناخته مي شود. محصولات متنوع ناصر پلاستيك شامل انواع محصولات خانگي، ميز و صندلي، چهار پايه، ظروف و فايل هاي پلاستيكي مي باشند كه در ابعاد و طرح هاي مختلفي توليد مي شوند. معروف ترين محصول ناصر پلاستيك، ميز و صندلي پلاستيكي حصيري آن است كه در باغ ها و رستوران هاي زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد.

صندلي هاي دسته دار و بدون دسته با پايه فلزي

ظاهر زيبا و شيك اين صندلي ها باعث شده است تا محبوبيت بالايي داشته باشند. در ساخت صندلي هاي پلاستيكي حصيري با پايه فلزي از مواد اوليه با كيفيت استفاده مي كنند. بافت حصيري آنها استحكام زيادي دارد. پايه هاي اين صندلي ها از جنس آلومينيوم ضد زنگ مي باشند. از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به قابليت شستشو و رنگ بندي متنوع آن اشاره كرد.

صندلي دسته دار و بدون دسته تمام پلاستيك

صندلي هاي تمام پلاستيك در دو مدل دسته دار و بدون دسته ساخته مي شوند. جنس پايه هاي آنها از پلاستيك فشرده و ضد لغزش با بافت حصيري جدا نشدني است. طراحي زيباي اين صندلي ها باعث شده است تا مورد توجه بسياري از افراد قرار بگيرند. از صندلي هاي تمام پلاستيك حصيري در رستوران، ويلا، باغ، آشپزخانه منزل و ... استفاده مي كنند.

كاربردهاي ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري در ويلا، فضاي باغ و باغچه، رستوران، بالكن، تراس، حياط، كنار استخر، روف گاردن، كافي شاپ، آشپزخانه يا اطراف ميز ناهار خوري و ... كاربرد دارند.

مزاياي استفاده از ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري با استفاده از مواد با كيفيت ساخته مي شود. كيفيت ساخت بالا فقط يكي از مزاياي ميز و صندلي پلاستيكي حصيري است. از ديگر مزاياي آن مي توان به وزن سبك، جنس خوب، قيمت مناسب، نظافت راحت، طراحي شيك، مقاومت بالا و ... اشاره كرد.

نكات اساسي قبل از خريد ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

هميشه خريد وسايل نو و جديد براي خانه از لذت بالايي برخوردار است. خريد ميز و صندلي پلاستيكي حصيري نيز از اين قاعده مستثني نيست؛ اما شما بايد به هنگام خريد به يك سري نكات مهم توجه كنيد. كسب اطلاعات و مشورت با افراد متخصص در هر حوزه‌اي، به يك خريد مناسب و به صرفه براي شما كمك خواهد كرد.

در ادامه به شما اساسي‌ترين نكات به هنگام خريد ميز و صندلي پلاستيكي حصيري را معرفي خواهيم كرد.

• خريد ميز و صندلي حصيري پلاستيكي يا طبيعي؟ كدام بهتر است؟

ميز و صندلي حصيري در دو نوع پلاستيكي و حصيري توليد و به بازار عرضه مي‌شود. ميز و صندلي حصيري پلاستيكي برند ناصر پلاستيك از جنس پليمير ساخته شده است. اين ميز و صندلي‌ها نسبت به ميز و صندلي حصيري از مقاومت بالاتر و قيمت پايين‌تر برخوردار مي‌باشد.

شايان به ذكر است ميز و صندلي پلاستيكي حصيري حتي در برابر شرايط بد آب و هوايي نيز مقاوم مي‌باشد. در نتيجه شما با خيال راحت مي‌توانيد از اين نوع ميز و صندلي‌ها در آب و هواي باراني، شرجي، برفي و... استفاده كنيد.

 

• ميزان تحمل وزن ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

توصيه مي‌شود قبل از خريد به ميزان تحمل وزن و بار ميز و صندلي پلاستيكي حصيري دقت كافي را داشته باشيد. لازم به ذكر است شما اگر گران‌ترين محصول بازار را نيز خريداري نماييد در صورت استفاده غيرصحيح، ميز و صندلي پلاستيكي حصيري شما آسيب خواهد ديد.

احتمالاً به هنگام شنيدن نام ميز و صندلي پلاستيكي حصيري احساس مي‌كنيد اين ميز و صندلي از مقاومت پاييني برخوردار است؛ اما در واقعيت به اين شكل نيست. در توليد و طراحي ميز و صندلي پلاستيكي حصيري از بهترين پلمير فشرده شده استفاده مي‌شود. استفاده از اين پلمير سبب بالا رفتن ميزان مقاومت اين ميزها و صندلي‌ها خواهد شد.

 

• ايراني يا خارجي؟ كدام ميز و صندلي پلاستيكي حصيري بهتر است؟

بسياري از افراد به اشتباه گمان مي‌كنند كه ميز و صندلي پلاستيكي حصيري خارجي بسيار مرغوب‌تر از محصولات ايراني است. اما بايد بگوييم در واقعيت به اين شكل نيست. در حال حاضر به دليل نوسان زياد قيمت دلار خريد ميز و صندلي پلاستيكي حصيري به صرفه محسوب نمي‌شود.

اما شايد برايتان سوال پيش بيايد كه آيا برند خوب و باكيفيت ايراني وجود دارد؟ در جواب اين سوال بايد بگوييم بله برند ناصر پلاستيك به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان ميز و صندلي پلاستيكي حصيري در ايران فعاليت مي‌كند.

محصولات برند ناصر پلاستيك بسيار ارزان‌تر و باكيفيت‌تر نسبت به محصولات خارجي است. شما مي‌توانيد براي خريد هر كدام از محصولات اين برند با كارشناسان فروش ما در ارتباط باشيد.

 

• كيفيت رنگ در ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

يكي از موارد مهمي كه به زيبايي ميز و صندلي پلاستيكي حصيري بسيار كمك مي‌كند، كيفيت رنگ آن است. توجه داشته باشيد هر چه كيفيت مواد اوليه اين ميزها و صندلي ها بالاتر باشد در نتيجه رنگ آنها نيز بهتر و جذاب‌تر خواهد بود.

متاسفانه بسياري از فروشندگان براي كاهش هزينه‌ها ممكن است از مواد اوليه نامرغوب به هنگام توليد اين ميزها و صندلي‌ها استفاده كنند. توصيه مي‌شود ميز و صندلي پلاستيكي حصيري خود را از فروشگاه‌ها و مراكز معتبر خريداري نماييد.

 

قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري به دليل طراحي تمام بافت نسبت به ميز و صندلي پلاستيكي از قيمت بالاتري برخوردار هستند. اين نوع ميز و صندلي براي استفاده در مكان‌هاي مختلفي همچون باغ، تراس، رستوران، كافي‌شاپ و.... بسيار مناسب هستند. قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري به عوامل مختلفي بستگي دارد. در زير به اين موارد اشاره خواهيم كرد.

• جنس

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري از پلاستيك مرغوب و چوب روسي تشكيل شده است. در واقع ميزان استفاده از مواد اوليه خوب در قيمت اين نوع ميز و صندلي بسيار تاثيرگذار مي‌باشد.

 

• ابعاد

ميز و صندلي برند ناصر پلاستيك در ابعاد مختلف توليد شده است. قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري اين برند با توجه به سايز و ابعاد آن متفاوت مي‌باشد.

 

• طراحي

هر كدام از ميز و صندلي پلاستيكي حصيري ممكن است با شكل و شمايل متفاوتي طراحي شده باشد. در نتيجه طراحي خاص و ويژه اين نوع از ميز و صندلي سبب تفاوت در قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري خواهد شد.

 

• رنگ‌بندي

برند ناصر، ميز و صندلي پلاستيكي حصيري خود را در رنگ‌هاي متعدد توليد كرده است. طبيعتاً برخي از رنگ‌ها به دليل جذابيت و محبوبيت بيشتر در ميان مردم از قيمت بالاتري برخوردار مي‌باشد.

 

• مقاومت در برابر شرايط بد جوي

ميز و صندلي‌هاي ناصر به دليل مقاومت بالا در برابر باد، باران، برف، طوفان و ساير موارد بد آب و هوايي از محبوبيت بالايي برخوردار هستند. به همين دليل قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري كمي گران‌تر از ديگر محصولات است.

 

• قابليت تميز كردن آسان

با توجه به مواد اوليه به كار رفته در ميز و صندلي پلاستيكي حصيري، تميز كردن اين نوع از ميز و صندلي بسيار آسان است. همين موضوع سبب تاثير روي قيمت ميز و صندلي پلاستيكي برند ناصر مي‌شود.

 

• قابليت تنظيم ارتفاع به صورت دستي

ميز و صندلي پلاستيكي حصيري برند ناصر پلاستيك قابليت تنظيم ارتفاع دارد.اين قابليت به شما كمك مي‌كند صندلي و ميز را براي افراد با قدهاي مختلف تنظيم نماييد. همچنين اين برند ميز و صندلي پلاستيكي تاشو نيز توليد مي‌كند.

 

• ميزان تقاضا در بازار

يك موضوع بسيار مهمي كه روي نوسان قيمت ميز و صندلي پلاستيكي حصيري موثر است، تقاضا نسبت به خريد اين محصول مي‌باشد. در واقع هرچه در بازار تقاضاي افراد براي خريداري اين نوع از ميز و صندلي افزايش پيدا كند، قيمت آن نيز افزايش مي‌يابد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۳۶:۵۳ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی