عمومي
مقالاتي در مورد مسائل مختلف

 به همين منظور در ادامه اين مطلب بهترين بازي هاي پلي استيشن 4 را معرفي كرده‌ايم كه هم اكنون مي‌توانيد آن‌ها را تجربه كنيد. البته همان‌طور كه گفتيم، بازي‌هاي PS4 بسيار زياد هستند و در اين ليست بازي‌هايي انتخاب شده‌اند كه روي كنسول پلي‌استيشن 4 بهترين تجربه ممكن را به بازيكنان ارائه مي‌كنند.

پلي استيشن و سوني بيشتر با بازي God of War شناخته مي‌شوند و God of War 2018 احتمالاً بهترين بازي است كه مي‌توانيد روي پلي استيشن 4 خود آن را تجربه كنيد.

 

سوني جهان‌، شخصيت‌ها و گيم‌پلي اين بازي انحصاري را به قدري دقيق و با جزئيات طراحي كرده است كه از آن به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين بازي‌هاي چند سال گذشته ياد مي‌شود. همه چيز از داستان اصلي گرفته تا مأموريت‌هاي جانبي اين بازي، قدرت فوق‌العاده و خيره‌كننده پلي استيشن 4 در نمايش محتوا را نشان مي‌دهد.

 

پس از اينكه نسخه‌هاي كلاسيك God of War داستان اساطير يونان را نشان مي‌داد، اين‌بار سوني تصميم گرفت تا در ريبوت بازي نمادين خود، به سراغ اساطير نورس و اسكانديناوي برود كه اتفاقاً تجربه آن به شدت جذاب و پيشنهاد‌شده است. به‌سادگي مي‌توان از God of War به‌عنوان بهترين بازي پلي استيشن 4 ياد كرد.

The Last of Us Part 2 بازي بزرگ ديگري است كه براي پلي استيشن 4 منتشر شده و اوج هنرنمايي‌هاي يك استوديو در داستان‌سرايي از طريق بازي‌هاي ويديويي را نشان مي‌دهد.

 

فرنچايز The Last of Us بدون شك يكي از موفق‌ترين و جذاب‌ترين بازي‌هاي ويديويي تاريخ محسوب مي‌شود كه علاوه بر جوايز متعدد، با استقبال بسيار خوبي از سوي منتقدان و بازيكنان نيز مواجه شده است. نسخه ابتدايي اين بازي سال 2013 براي پلي استيشن منتشر شده بود و يك سال بعد (2014) براي پلي استيشن 4 منتشر شد. داستان نسخه دوم، وقايع پنج سال پس از بازي The Last of Us Part 1 را نشان مي‌دهد و در آن بازيكنان يك‌بار ديگر مي‌توانند نقش «الي» و «جوئل» را ايفا كنند.

 

از The Last of Us Part 2 مي‌توان به‌عنوان يكي از پيچيده‌ترين بازي‌هاي چند سال گذشته هم ياد كرد كه در آن به‌خوبي و هم‌زمان از سيستم‌هاي مخفي‌كاري و اكشن استفاده شده است.

Bloodborne يك بازي اكشن ترسناك و بسيار دشوار و سخت است كه توسط شركت فرام‌سافتور، يعني خالق Elden Ring و Dark Souls به‌عنوان اولين انحصاري فوق‌العاده كنسول PS4 ساخته شده است.

 

در اين بازي، بارها و بارها با دشمنان مبارزه مي‌كنيد، كشته مي‌شويد و اين روند چندين و چندين‌بار تكرار خواهد شد. در واقع همان‌طور كه مي‌دانيد، بازي‌هاي فرام‌سافتور به سخت‌بودن مشهور هستند و Bloodborne از اين قاعده نيز مستثني نيست. در هر نقطه از شهر تاريك بازي، با يك نوع جانور عجيب‌و‌غريب مواجه خواهيد شد كه داستان پيچيده‌اي را پنهان كرده است.

 

Bloodborne به‌راحتي يكي از بهترين بازي‌هاي پلي استيشن 4 است كه هم‌اكنون مي‌توانيد آن را تجربه كنيد. محبوبيت بازي به قدري زياد است كه هم‌اكنون بسياري از طرفداران آن منتظر نسخه جديد بازي هستند.

Death Stranding يكي از عجيب‌ترين بازي‌هاي چند سال گذشته محسوب مي‌شود كه سال 2019 توسط «هيدئو كوجيما» خالق بازي‌هاي سري Metal Gear عرضه شد.

 

بنابراين اگر از سبك بازي‌سازي كوجيما لذت مي‌بريد و به دنبال يكي از چندين بهترين بازي پلي استيشن 4 هستيد، بهتر است Death Stranding را به‌هيچ‌وجه از دست ندهيد. در اين بازي، بازيكنان نقش يك شخصيت به نام «سم بريجز» را ايفا مي‌كنند كه در يك دنياي پسا آخرالزماني بايد يك محموله مرموز را تحويل دهد.

 

ساخته جديد آقاي كوجيما با روايت و داستان آخرالزماني خود، سؤالات فلسفي زيادي در زمينه زندگي، مرگ و ماهيت قدرت در يك دنياي پسا آخرالزماني به وجود مي‌آورد.

استوديو بازي‌سازي بزرگ يوبيسافت (Ubisoft) بيشتر با سري بازي‌هاي Assassin’s Creed شناخته مي‌شود مي‌شود و Valhalla جديدترين نسخه از اين فرنچايز بزرگ است كه بازيكنان را به دنياي وايكينگ‌ها مي‌برد.

 

اگر با بازي‌هاي اين سري آشنايي داشته باشيد، در آن‌ها بازيكنان وارد تمدن‌هاي باستاني مختلفي از جمله مصر و يونان مي‌شوند و در آن‌ها با ماجراجويي‌هاي جذابي مواجه خواهند شد. سبك اكثر بازي‌هاي اين سري اكشن-ماجراجويي، نقش‌آفريني و البته مخفي‌كاري است.

 

داستان Assassin’s Creed Valhalla در سال 823 ميلادي و هم‌زمان با مبارزه وايكينگ‌ها با بريتانيا روايت مي‌شود و در آن بازيكنان نقش يك وايكينگ به نام اِيوُر را برعهده دارند. در مجموع، بازي‌هاي سري Assassin’s Creed كه شامل 12 عنوان مختلف مي‌شوند، افت‌وخيز بسيار زيادي داشتند، اما Assassin’s Creed Valhalla يك‌بار ديگر توانست مورد استقبال بسيار خوبي قرار بگيرد.

Devil May Cry 5 يكي از بهترين بازي‌هاي سري «شيطان هم مي‌گريد» است كه داستان خانواده اسپارداها را ادامه مي‌دهد.

 

در اين بازي، بازيكنان همچنان مي‌توانستند شخصيت مورد علاقه خود را از بين دانته (Dante) و نرو (Nero) انتخاب كنند، اما اين‌بار شخصيت جديدي با نام «وي» (V) به بازي اضافه شده است. طبيعتاً وجود شخصيت‌هاي قابل كنترل مختلف به اين معنا است كه هركدام از آن‌ها داراي قابليت‌ها و توانايي‌هاي منحصر‌به‌فرد خود هستند.

 

شايد بيشتر از هرچيز ديگري در بازي Devil Mar Cry 5 گيم‌پلي آن رضايت‌بخش باشد. در مجموع اين بازي يك تجربه زيبا و ارزشمند محسوب مي‌شود و اگر هنوز تجربه آن را نداريد، مي‌توانيد هم اكنون آن را در كنسول پلي استيشن 4 تجربه كنيد.

Dreams يك بازي جذاب و بامزه به سبك سندباكس است كه بازيكنان با وجود آن مي‌توانند شخصيت‌ها، ساختارها، قطعات موسيقي، فيلم‌هاي كوتاه و تمام محتوايي كه مي‌خواهند را توليد كنند. با اين وجود، برخي از Dreams به‌عنوان يك ابزار توسعه ياد مي‌كنند تا يك بازي كامل.

 

بنابراين در بازي Dreams خلاقيت حرف اول را مي‌زند كه با استفاده از آن مي‌توانيد دنياي خود را ايجاد كنيد. با اين حال، مجموعه‌اي از تجربيات مختلف نيز در آن به بازيكنان ارائه مي‌شود كه به‌صورت مستقيم توسط مديا مولكول مديريت مي‌شوند و كاربران مي‌توانند آن‌ها را تجربه كنند.

Elden Ring جانشين معنوي سري Dark Souls است كه البته ساختار و دنياي كاملاً متفاوتي دارد. بنابراين با يك بازي سولزلايك ديگر مواجه هستيم كه بسيار دشوار است.

 

يكي از نكاتي كه باعث مي‌شود از Elden Ring تحت عنوان يكي از چندين بهترين بازي پلي استيشن 4 ياد كنيم، جهان باز بسيار گسترده و بزرگ آن است كه توسط «جرج آر. آر. مارتين» نويسنده كتاب‌هاي A Song of Ice and Fire ساخته و طراحي شده است. در دنياي بسيار بزرگ بازي، مكان‌هاي بسيار زيادي براي كاوش و اسرار بسيار زيادي براي كشف وجود دارد و شما به‌عنوان يك ماجراجو در آن بازي مي‌كنيد.

 

مانند ساير بازي‌هاي فرام‌سافتور، Elden Ring نيز فوق‌العاده دشوار است و باس‌هاي بازي مي‌توانند با يك ضربه شما را نابود كنند. حتي دشمنان معمولي نيز به‌راحتي مي‌توانند شخصيت شما را شكست دهند.

 

https://digiato.com/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۵۸:۵۷ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی